Ka man som virksomhed af sig selv kreere et online tidsregistreringssystem el. offline i eksempelvis Excel…?

Det ka’ kun være klart for alle og enhver, at der eksisterer op til flere problemer med tidsregistrering » http://www.tidsregistrering.dk/,, & jeg er sikkert ik’ den eneste. Pt. står jeg over for dilemmaet om, at det er meningen, at jeg ska’ have fat i mere end bare 1stk. ny og energisk medarbejder, og især på grund af det har jeg som virksomhedsejer brug for et nemt og smertefrit tidsregistreringssystem – vil jeg mene. Hvorvidt det skal være et skræddersyet betalingssystem el. jeg med andres hjælp ka have et personligt, er jeg ej helt fastlagt på. Men kanske er der én, som ka hjælpe mig & min gesjæft.

Når du logger på nettet fx på den samme type fora finder du mere end tusind forskelligartede online tidsregistrering » http://www.tidsregistrering.dk/tidsregistreringen/, systems, & jeg har betydeligt svært ved at fange, hvilken en, der er mest intuitiv, prisbillig & nemmest at benytte sig af. Det, jeg mest af alt vil eje, er et system, som ka transformere tidsregistrering til en leg. Basalt set vil jeg til hver en tid udvælge online tidsregistrering ! på den måde ka mine nye & gamle medarbejdere selv holde øje med mødetid, fravær og meget mere. Kan I sige mig, hvem der kan bidrage med erfaringer – gode el. mindre gode – m. tidsregistrering generelt og m. et veludvalgt tidsregistreringssystem, som har været offline el. online. Alle tanker ka’ anvendes… Let me know allerede inden lukket biksen til jul i år…